lørdag 3. desember 2011

Canvas album class

Jeg har vært på kurs med supertalentfulle Yasmin på Bikuben og denne gangen var det Tattered Angels mist og canvas album som stod på menyen. Det var utrolig morsomt, jeg lærte masse og forstod at mist er GØY!
Jeg er strålende fornøyd med resultatet og takker Yasmin for en kjempehyggelig kveld med mange koselige kreative mennesker! 

I've taken a class with the supertalented Yasmin at Bikuben and this time Tattered Angels mists and canvas album was on the menu. It was so much fun, I learned a lot and I really figured out that mists are a lot of fun!
I'm so happy with the result and sincerely thank Yasmin and Bikuben for a great evening with lovely creative people.


Historien bak albumets innhold er at da jeg reiste til San Francisco og Seattle i 2009, fikk jeg denne lille karen; Dino, av min kjære nevø (da 9 år) mot at jeg lovte å sende mms med bilder av hvor han hadde vært. Mms tjenesten virket ikke, så jeg la bildene ut på Facebook i steden, så alle venner fikk følge lille Dino's reise på vestkysten. Jeg ville ha det dokumentert et annet sted enn FB, så nå fikk han endelig sitt eget album..

The story behind this album is that when I travelled to San Francisco and Seattle in 2009, I was given this little fellow; Dino, by my sweet nephew (then age 9) if I promised to send mms messages with pictures of his travel. The mms service didn't work, so I posted the pictures on Facebook instead, so that all my friends could follow Dino's trip on the westcoast. I wanted to have the pictures some other place that FB, so he finally got his own album.












Takk for at du tittet innom! / Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia