tirsdag 12. februar 2013

Herlige Lima pledd

Fra første gang jeg så Dropskatalogen fra Garnstudio med dette deilige pleddet, visste jeg at det måtte jeg bare hekle. Oppskriften finner du her.


Jeg simpelten elsker Drops fra Garnstudio da alle deres oppskrifter ligger gratis på nettet, i alle mulige språk og med utrolig fine og enkle videoer på alle strikke- og hekleteknikker man kommer over i oppskriftene.

Jeg kjøpte inn deilig Drops Lima-garn og heklet i vei.
Jeg kjøper det meste av mitt garn til latterlig gode priser fra en svensk nettbutikk som heter Eks lilla bod, men jeg har adresse i Sverige så jeg vet ikke om de sender til Norge. Alternativt er Tjorven på Majorstua Drops superstore og har alle garntyper til veiledende priser. Der kan man bestille på mail.

Jeg visste at fargekombinasjonen, garnkvaliteten, designet på dette pleddet ville bli perfekt i stuen, og det ble det.




Her er det ferdige resultatet og jeg elsker det, men.... like etterpå fant vi ut at vi skulle bytte ut den beige sofaen med en som er - grå. 
Da var det bare å ta frem heklenålen igjen...

Takk for at du tittet innom! Ha en deilig dag!
Klem Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia