mandag 22. april 2013

Et lite stykke kjærlighet

Dette lille bildet lagde jeg i pur glede da jeg endelig hadde fått tilbake skapertrangen og hadde sååå lyst på noe nytt å henge på veggen. 
Jeg har laget en del store bilder med utgangspunkt i Tim Holtz sine lerret på 12"x12", men så kom disse små som med fire lerret tilsammen danner 12"x12" og jeg digger de! 

i made this little picture in pure joy of finally getting my creative juices flowing again and I really wanted something fun to hang on our wall. 


Igjen så brukte jeg en av mine favorittrammer fra Tattere Angels, en tag fra Chill of Norway, roseknopper fra WOC, og masse herlig Prima.
I've used one of my favourite  white frames from Tattered Angels, a tag from I Chill of Norway jacket, rode buds from WOC and lots of wonderful Prima.

Bildet ga meg skikkelig vårfølelse og jeg tro like gjerne til med puter, duk og blomster i samme fargeskala i stuen! 



Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


1 kommentar:

  1. fina saker du gör,duktig du är
    Peter,Nicolin o Linas pappa

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia