onsdag 26. juni 2013

Prins Oskar

Jeg ble spurt om jeg ville lage et dåpskort til barnebarnet til søte Kristel, og smigret og glad svarte jeg selvsagt ja. Stikkordene jeg fikk var blått, brunt og beige, pappans interesse for alt med hjul og motor og mammans scrapinteresse i vintage stil. Jeg fant ut at Pion Design og Papirdesign papirer sammen ble perfekt og koste meg glugg ihjel med charms og pynt.

My friend Kristel asked me to make a card for her grandchild's christening and I jumped at the idea. With the clues cars/motor, blue, brown beige and vintage I used the wonderful papers from Pion Design and Papirdesign.


Hjertet på for- og baksiden er fra Panduro og de fikk jeg av Kristel, så da føltes det så fint å få med de på kortet.
Blomster fra Prima og WOC, blonde og seam binding fra Ribbon Girl, charm fra kuttut, hjerter inni fra Kort & Godt, tekststempel fra Stempelglede og rammestempel fra Kaisercraft (tror jeg..).

The hearts were a gift from Kristel to me and it felt so good to incorporate her hearts on this card. Flowers from Prima and WOC, lace and seam binding from Ribbon Girl, charm from kuttut, hearts inside from Kort&Godt, text stamp from Stempelglede and the frame stamp from Kaisercraft (I think..).




I'm entering this card in the following challenges:
Ooh La La Challenge blog - Welcome little one
Stampin' for the weekend - Anything goes
Totally PaperCrafts - Flowers and bows
Crafty Ribbons Challenge - Flowers Galore


Takk for at du stakk innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


2 kommentarer:

  1. Such an unusual Christening card, beautiful details. Thanks for joining us at Ooh La La Creations

    Alli D

    SvarSlett
  2. What a gorgeous creation! Thank you so much for sharing with us at Stampin for the Weekend this challenge!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia