lørdag 4. desember 2010

My first post!

Endelig fikk jeg laget meg en blogg og kanskje jeg får delt noen av kortene og andre hobbyprosjekter her med de som måtte være interessert. Mest av alt gjør jeg det for å kunne være med i konkuranser - nå føler jeg endelig at jeg er klar for det. :)

Her er ett av mine siste kort og nå i begynnelsen kommer det nok kort på løpende bånd, både nye og gamle. Utrolig morsomt å se tilbake på det aller første kortet jeg lagde og se utviklingen. Jeg var så stolt!!

Jeg må innrømme at jeg ikke har vært spesielt flink til å holde orden på hvor jeg har kjøpt papir eller hvor stemplene er fra, men jeg skal forsøke så godt jeg kan å informere der jeg har oversikt. Vet selv hvor mye jeg verdsetter den informasjonen på andres blogger.

Her er et motiv jeg er veldig glad i og syns det passer både sommer som vinter.

I finally opened a blog og now maybe I can share som of my cards and other hobby projects with whoever might be interested. Most of all I'm doing this so that I can join challenges - I finally feel that I'm ready for it. :)

Here is one of my latest cards, now in the start there'll probably be a few posts each day, both new and old. It's so much fun to look back at the first card I ever made and see the progress. And I was so proud!!

I have to admit that I haven't been very good at keeping track of where I get the different paper, stamps, inks, embellishments etc, but I'm going to try to inform you as much as I can. I know how much I appreciate it when the information is there on other blogs.

Here is a stamp that I like a lot, and I think it looks great both summer and winter.







Motiv: Whiff of Joy Melinda with Bouquet            
Farge: H2O                           
Papir: Bazill og Basic Grey                   
Puncher: Martha Stewart       
Swirls: WaltzingMouseStamps
Blomst: ? hvit, malt m/Copics 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia