fredag 31. desember 2010

New Years Eve!

Ett fantastisk år går mot slutten og ett nytt, kanskje bedre begynner i morgen.
Jeg vil gjerne benytte anledningen til å si ett rungende TUSEN TAKK til alle dere som har berørt mitt liv på en eller annen måte i året som har gått. TUSEN TAKK for at dere gjør livet mitt RIKERE, BEDRE OG HERLIGERE!
En helt spesiell takk til min fantastiske forlovede, snart mann, for at du elsker meg så betingelsesløst. Jeg elsker deg!


A wonderful year is coming to an end and a new, maybe even better one is starting tomorrow.
I'd like to say a loud THANK YOU to everyone that has been a part of my life, one way or another, in this past year; THANK YOU for making my life RICH, BETTER and HAPPIER!
A special thank's to my wonderful fiancé, soon to be husband, for loving me so unconditionally. I love you!


Romjulen har blitt brukt til å øve på og tegne med mine nye Copic tusjer.... øve, øve, øve, øve, øve... Her er noen av resultatene.

The days between Christmas end New Year have been used to practise using my new Copic pens.... practise, practise, practise, practise... Here are some of the results.


Hvilke farger som er brukt kommer senere, når bildene har blitt til kort./I'll put in what colors I've used later, when the pics are turned into cards.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia