mandag 20. juni 2011

The Flower Girl

Jeg har igjen forsøkt meg på en LO, og jeg syns det er morsommere og morsommere. Har alltid tenkt at LO'er - nei, det får jeg sikkert ikke til, men jeg syns de blir veldig fine!

I had another go at a LO, and I think it's more fun each time I try. I've always thought that LO's is something I probably couldn't do, but I really think they turn out great! 
 
Her ett bilde av min nydelige niese Tessa, som nå er 15 år og like vakker - både på innsiden og utenpå!

This is a photo of my beautiful niece Tessa, who is now 15 years old and equally beautiful - both inside and out!



Jeg bestilte en Cricut Expression på eBay, så utrolig mye billigere enn i Norge eller Sverige, og er strålende fornøyd med den og alt den kan gjøre! Det er mye å sette seg inn i, men med hjelp av Above Rubies Studio går det fort fremover! Her har jeg kuttet ut bokstaver i to farger.

I ordered a Cricut Expression on eBay, so much cheaper than in Norway or Sweden, and I'm so happy with the machine and everything that it can do! It's a lot to learn, but with the help of Above Rubies Studio I'm learning fast! Here I made letters in two colors.


Recipe:
Paper: Bazill CS, DP with stitches unknown
Embellishments: text Nille
Flowers: Wild Orchid Crafts, Prima and more, 
Lace: Coop Hedemyr
Punch: Martha Stewart Butterfly edge
Letters: Cricut "Plantin Schoolbook" and Basic Grey

I'm entering this LO in the following challenges:

Hanna and Friends: In the Garden 
Sukkersött: La deg inspirere av vann
Simon says Stamp!: Bingo - Flowers, lace, shape
Stampavie and More: Butterflies
Charisma Cardz Chall: Pink & Green
Paperplay Weekly: At the beach
Stamp Something: Something with pretty papers
Totally Papercrafts: Die cut & Punches
Card Cupids Blog: Summer

Takk for at du tittet innom! / Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

10 kommentarer:

  1. This is a lovely page. Thanks for joining Charisma this week.
    xx Vee

    SvarSlett
  2. Beautiful page Cecilia, so pretty, a fab LO & the photo is lovely.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp & playing bingo with us :)
    hugs Mandy xx

    SvarSlett
  3. Cecilia, så herlige layouts, og flott av din far. Morsomt å scrappe en slik "gammel historie" også.

    Jeg kjøpte osteklut på Minnehjørnet (som ligger i Ski). Jeg vet ikke hvem andre som har det, men tror at Unik Hobby kan ha det? Evt de som har tatt over for Unik Hobby (Gjøvik). Håper du får tak i det. Jeg er usikker på hvor mange meter den greia jeg kjøpte var, men den kostet ca 50 kr for en pakke, så det var forsåvidt greit. :) Lykke til med Cricut'en din. Jeg har en Cricut Expression som jeg dessverre ikke har fått brukt så mye, men den er jo flott da :)

    SvarSlett
  4. What a sweet card. Just beautiful.
    Thanks for entering Simon Says Stamp Challenge! --Renee, Simon Says Stamp

    SvarSlett
  5. Your LO is really cute..colors like me some much.Thanks for joining our challenge at SAM
    Hugs
    Sandra

    SvarSlett
  6. Great job, thanks so much for joining us at Creative Inspirations. Hope to see you again for our next challenge

    Hugs Debbie

    SvarSlett
  7. Such a sweet layout, Cecilia!
    Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
    Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

    SvarSlett
  8. P.S sorry Cecilia I forgot to say thanks for also joining us at Paper Play for our beach challenge
    hugs Mandy xx

    SvarSlett
  9. Åhh, denne er jo rett og slett vakker ♥♥ Nydelig bilde og flott pyntet.

    Takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday denne uken ( og neste gang må du huske å bruke stempel) :)
    Klem, Nina.

    SvarSlett
  10. Beautiful sheet - happy memories for you
    Thanks for joining in at TPC this week - Good Luck
    Sarah x

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia