mandag 13. juni 2011

Mrs. Happily-ever-after!


Jeg kan nesten ikke forstå at det allerede er over en mnd siden jeg la ut noe på bloggen, men jeg har vært bittelitt opptatt med å gifte meg, så jeg føler at jeg har en god unnskyldning! :)
Vi hadde en utrolig flott og romantisk bryllupsdag i Calahonda, Costa del Sol og den Norske Sjømannskirken der. Kun familie og forlovere var med oss.
Vi skal feire byllupet stort med fest i Strømstad i august, så bildene holder vi tilbake til etter det.
Jeg syns det er på tide å legge ut bildet av invitasjonene jeg lagde til festen.


I can't believe it's been more than a month since the last time I posted anything, but I have been kind of busy with getting married (!), so I feel that my excuse is valid! ;)
We had the most romantic and perfect wedding in Calahonda, Costa del Sol, at the Norwegian Seamans Church. A beautiful day, with the closest family and friends present!
We are having a big party in Strömstad, Sweden in August, so the pictures are still private until that, but I thought it was about time to post the invitations for the party.




Cardstock er fra Bazill og DP er Mr. & Mrs. serien til Best Creation Inc. Blomster fra Wild Orchid Crafts og bånd fra Søstrene Grene. Jeg har printet på Panduro Transparent Paper.


The cardstock is Bazill and DP is Mr. & Mrs. series from Best Creation Inc. The flowers are from Wild Orchid Crafts and the ribbon from Søstrene Grene. I printed on Panduro Transparent Paper.

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

2 kommentarer:

  1. Hello Cecilia,
    Congratulations for Mr. and Mrs. Happily-ever-after ☺☺☺ Wish you al the love of the world.
    Hugs Wilma

    SvarSlett
  2. Van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!!!
    De uitnodigingen zijn geweldig mooi!
    Liefs,Celia.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia