søndag 29. april 2012

I‘m in love with Dylusions!


Enda det var en fantastisk deilig dag i solen her i Strömstad så gikk jeg inn i skyggen til enda klarere og friskere farger enn det som var ute i solen. Tiden var kommet for å hive meg ut i Dylusions sprayer, stempler og masker.
Dette var gøy og masse mere kommer!


Even though it was a gorgous sunny day here in Strömstad, I chose to go inside and play with even brighter colors inside! It was time to throw myself into the world of Dylusions ink, stamps and masks.
This was fun! More is certain to come!



Takk for at du tittet innom! / Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


2 kommentarer:

  1. Dette var kjempetøft! :) Forstår ikke helt dette AJ-greia. Syns alle gjør det fint, men forstår ikke hetl hvordan. Takk for inspirajson. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Jeanette!
    Jeg forstod ikke helt hvordan jeg heller, men You Tube, blog-reiser og masse prøving var det som skulle til!
    Hopp i det, du kommer ikke til å angre! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia