mandag 9. april 2012

Prima; Flying solo with Nature's Garden album.

Som jeg har sagt tidligere hadde jeg dessverre ikke mulighet til å delta på Prima kurs på Bikuben tirsdag den 27/3, og var veldig lei meg, men søte Cari Fennell lot meg ta bilde av albumet som skulle lages, hjalp meg å finne de fleste produktene som skulle brukes og så gikk jeg i gang på egenhånd. Dette var ett innmari morsomt album å lage og det ble utrolig vakkert!!

Like I've said before, I had no chance to attend the Prima classes at Bikuben on Tuesday the 27/3 and I was so sad for that, but the ever so sweet Cari Fennell let me take pictures of the album they were making, helped me find most of the products that were used and then I started to fly solo on this one. It was such a fun album to make and the result is so beautiful!

 Jeg ville lage ett minialbum fra bryllupsreisen vår i Karibien i januar, og dette albumet passet perfekt! / I wanted to make a minialbum from our honeymoon in the Caribbian in January, and this album fit perfectly!


 Jeg valgte hovedsaklig små bilder slik at designet på albumet fortsatt var i fokus. / I chose mainly small pictures so that the album's design remained in focus.

 Den nydelige solnedgangen i New Jersey! / The amazing sunset seen from New Jersey.



En av de mange perfekte måneskinnskveldene på båten. Nesten uvirkelig! / One of the many perfect moonlit nights on the vessel. Almost unreal!

Recipe: 
Paper: Prima Build-a-Book, Prima Nature's Garden 
Embellishments: Prima Prima Prima :)

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

1 kommentar:

  1. you did an amazing job with the album! I love it! It was so great to meet you-I hope we get to meet again someday!
    xoxo Cari

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia