tirsdag 10. april 2012

Shopping Tip #1; Seambinding!

Jeg har tenkt en stund at jeg skulle legge ut noen gode shoppingtips når jeg kommer over dem, jeg blir alltid så glad når andre gir meg gode tips, så da tenkte jeg å gi noe tilbake, og som alle nordmenn vet, så er ikke prisene på scrapbook utstyr her alltid like morsomme... Her kommer første tips!

I've been thinking for a while that I wanted to post some good shopping tips when I find them. Here in Norway the price of scrapbook stuff is at times quite outrageous, so I try to do what I can to find the cheapest way to get it. It always makes me so happy when I find great ideas on other blogs, so I figured it was time to give something back, and here's Tip #1:



Jeg fikk nettopp en herlig rull med 100 meter Hug Snug seam binding, bestilt fra ZipperStop.com i New York, til den nette sum av $14,95 inkl frakt til Norge!! 
Dette tilsvarer for øyeblikket NOK kr 86,50. Det kaller jeg en god handel! 
Prisen for rullen uten frakt var $9,50, og det ble billigere jo flere du kjøpte, men seambindingen kan som kjent farges i alle verdens farger med alt fra Distress produkter, Copic/ProMarkers, Mists mm, så du trenger jo egentlig bare å kjøpe inn hvit... :)

I just recieved a wonderful roll of 100 yards of Hug Snug seam binding ordered from ZipperStop.com in New York. It cost a total of $14,95 incl shipping to Norway. The roll was only $9,50 and is cheaper the more you buy, but as most of you know; the seam binding can be colored in any color you like with pretty much anything; like all the Distress products, Copics/ProMarkers, Mists and so on, so you really only need to buy white... :)

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia