søndag 12. mai 2013

Fine Meya #1!

Min svigerinnes svoger fikk nylig ett lite vakkert pikebarn som skal få det nydelige navnet Meya. Jeg gledet meg stort over nyheten, da dette er to utrolig fine mennesker som fra før har en fortryllende god jente som heter Molly. <3
De har nå blitt en fin familie på fire, og kort og gaver ble innkjøpt og levert! 

Motivet på kortet, som er ett digistamp fra Mo Manning som heter Michael,  hadde jeg fargelagt tidligere med Copics, og jeg syns det passet så godt. 


Blomstene er fra Kort&Godt, hjertet fra Panduro, kantpunch fra Martha Stewart, papir fra Pion, Prima og Bazill og metallskiltet fra Tim Holtz. Jeg skrev en lapp med teksten og fylte hele med Glossy Accent. Sommerfuglen fra egne gjemmer.


This card was made for ... wait for it .. my sister-in-law's brother-in-law's daughter. :)
Little Meya got a card with a Mo Manning digistamp colored with Copics, flowers from Kort&Godt, punch from Martha Stewart, papers from Pion, Prima and Bazill and a metal plaque from Tim Holtz. I wrote the text on a piece of paper and filled it with Glossy accent. The heart is from Panduro and the doily and butterfly from private stash.

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia