tirsdag 14. mai 2013

LO; Only you

Mer Poppydesign og kjærlighet! 
Jeg blir veldig inspirert av fine papirer og denne gangen var ikke noe unntak. Disse pairene fra Poppydesign traff meg rett i mitt kreative senter og jeg koste meg skikkelig med denne layouten.


Jeg har brukt Poppydesign emballasje og papirer og Bazzill kartong, mistet med Art Anthology "Warm" mist og kladded litt med Art Anthology Gelate i "Big Dip O'Ruby". 
Jeg stemplet den fine Poppydesign rammen på ett Poppydesign papir og klippet ut. 
Bokstavene er Making Memories og Jillibean Soup, den siste fargelagt med Art Anthology Gelate "Black Leather Jacket". 
Jeg digger glitteret i Art Anthology gelatene! 



More Poppydesign and love!
I used papers and packaging from Poppydesign and Bazzill cardstock. I misted the background with Art Anthology "warm" mist and painted with Art Anthology Gelate in "Big Dip O'Ruby". I stamped the cool Poppydesign frame on a piece of Poppypaper and tucked it underneath. The letters are from Making Memories and Jillibean Soup, the last one colored in Art Anthology "Black Leather Jacket" 
I love the glitter in the Art Anthology gelates!

I'm entering this LO in the following challenges:
Cupcake Craft Challenges - Lots of Layers
Kort o mania - Alt er lov/Anything goes
One Stop Craft Challenge - add some glitter


Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

3 kommentarer:

  1. Wow, en skikkelig flott LO! Nydelige farger og lag på lag!

    Takk for at du deltar på vår utfordring hos Kort 'O' Mania!
    Lykke til!

    Hilsen DT Cathrine :)

    SvarSlett
  2. Its so gorgeous, what a lovely LO! I like how you used glitter on the card.
    Thanks for playing with us at OneStopCraftChallenge :-))
    Hugs, Andreja

    SvarSlett
  3. Fabulous LO with lots of lovely layers. Thanks for joining us at Cupcake Craft Challenge x

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia