mandag 13. mai 2013

Linus 1 år!

Vår lille nevø Linus fylte nylig ett år og i den forbindelse lagde jeg dette kortet, og jeg syns det ble så utrolig lett og fint. Jeg får følelsen av at lastebilen har lasteplanet fullt av stjerner som skal leveres på skyene... :) 

Jeg brukte papirer fra Maja deign og Bazzill. Stjernene og skrivefeltet er dies fra Spellbinders, hjertet laget med Cameoen, bokstavene My Minds Eye og Thickers, 1-tallene en Sizzix die, skyene en die jeg ikke husker navnet på, april en lasercut fra Dusty Attic og lastebilen en lasercut fra FX design. 



Our little nephew turned 1 the other day, and I made this cute card for him. 
I really love the feel of  this card, it so light and fun, and it looks like the truck is unloading the stars on the skies. :)
The papers are Maja Design and Bazzill, the stars and the writing area are dies from Spellbinders, the clouds from a die I just can't remember the name of, the heart was made with my Cameo, the letters from My Mind Eye and Thickers, the number is made with a Sizzix die and both the month of April and the truck are lasercut dies.

Takk for at du tittet innom/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia