mandag 30. april 2012

More Dylusions!

Jeg bare måtte leke litt i dag også, men kjenner at det faktisk skal bli godt å komme hjem til scrapperommet og noen få saker jeg klarte å legge igjen der i helgen; acrylblokker og varmepistolen for eksempel... 
Det er faktisk ganske kjedelig å se maling tørke... ;-)


Another day of playing around, but I realize that it‘s going to be quite good to get back to my scrap studio and a few of the things I forgot there before this weekend; like my acrylic blocks and the heat gun...
It is actually is quite boring to wait for paint to dry... ;-)





Recipe:
Paper: Biltema akvarellpapir, Nille akvarellpapir
Stamps: Dylusions
Colors: Dylusions, Fresco Acrylic paint, Adirondack Dabbers, Granit penn, Distress markers.

Takk for at du tittet innom! / Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min. Måtte ta turen innom her og hilse på deg . Disse AJ sidene dine var knallfine og så mye fint du lager ellers også. Nydelige LOer, kort og minialbum nedover her :) La meg til som følger her hos deg, så da sees vi :)
    klem :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia