tirsdag 3. juli 2012

Hurra for Lise!

Her er ett vårlig og lekkert bursdagskort til en av min mammas kjæreste venninner, Lise. Jeg synes å minnes at Lise er glad i grønt, og jeg vet hun er glad i natur og blomster, så dette nye stempelet mitt fra Hero Arts passer perfekt. Fargelagt med Distress Markers på akvarellpapir og med herlige papirer fra Bo Bunny "Welcome home" serie ble det vårlig og friskt. 

Here's a card I made for one of my mom's dearest friends, Lise, in beautiful and spring like colors. I seem to remember that Lise really likes green, and I know for sure that she likes nature and flowers, so I figured my new stamp from Hero Arts would be perfect. Colored with Distress Markers on watercolor paper and mixed with the gorgeous papers from Bo Bunny "Welcome home" series it became both fresh and 'springy'.



Recipe:
Papers: Bazzill, Bo Bunny, watercolor.
Stamps: Hero Arts, unknown.
Inks: ColorBox 'Charcoal', Distress 'Stormy Sky', Distress markers
Tools: Martha Stewart edge punch, MemoryBox poppy die, Sizzix numbers die, Die-namics banner die.
Embellishments: Thickers 'Journal' letters.


Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

1 kommentar:

  1. Et nydelig kort, så lekre farger du har brukt og et herlig motiv!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia