mandag 17. desember 2012

Finnabair class - part 1

Jeg kan nesten ikke tro det, men jeg var så heldig å få delta på ikke mindre enn tre kurs med den utrolig givende, talentfulle og søte Anna Dabrowska aka Finnabair. Første kurset var en 20x20 cm lerret og her fikk jeg virkelig lekt meg med stæsj, pynt og lag på lag! 

I almost can't believe it, but I was lucky enough to attend three of the incredibly talented and sweet Finnabair's classes some time back, and the first one was a 20x20 cm canvas, and boy did I get to play around with colors, embellishments and layers!



Her er lerretet før jeg har begynt den morsomme prosessen å spraye, miste og male. 
Bildet er elendig kvalitet, men ville bare vise hvor mye det endrer seg underveis.
This is a picture of how the canvas looked before I started misting and adding embellishments, and although the picture is of terrible quality, you get the idea of how much it changes.



Her er ett annet bilde, men med litt mer lys så det går an å se hvor mye stæsj som egentlig fant veien til lerretet til slutt. Dette var virkelig morsomt og givende, for ikke å snakke om en super måte å få brukt alle blomstene med rare farger og de små dingsene som ligger i bunnen av skuffer og esker! GØY!

This is another picture of the finished canvas, here with more light added so you see just how much stash is glued one here. Such a great way to use all the flowers with the peculiar colors and the little bits and bobs you find in the bottom of boxes and drawers!



Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia