tirsdag 23. april 2013

Verdens beste mamma!

Mamma hadde bursdag på samme dag som mellomste trollet i nabohuset, så da ble det selvsagt ett kort til henne også. Jeg kjenner blå/gule farger gjør meg glad! 
Mom's birthday was the same day as one of the neighbor boys, so I had to make her a card too. I feel that these blue and yellow colors make me really happy.


Det lekre bildet kjøpte jeg fra Strömstad Scrapbooking i en pakke med mange motiver som er utrolig fine å bruke på kort og jeg gleder meg til å lage flere.
Blomster fra WOC, stjerner laget med Spellbinders dies og kantpunch fra Martha Stewart med stjerner på. Herlige Glitz papirer som jeg bare ikke blir lei av.

I bought this beautiful picture from Strömstad Scrapbooking in a set with lots of pretty pictures. So easy to use on cards and I can't wait to make more.
Flowers from WOC, start made with Spellbinders dies and an edge punch from Martha Stewart made the star edge. Lovely Glitz papers. Text says "Worlds best mom"

I'm entering this card in the following challenges:
Kort o Mania - Utfordring #84 Vår


Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia



3 kommentarer:

  1. Kjempe koselig kort du har laget Cecila! Kjenner meg godt igjen når du sier at du digger glitz papirer.. for det gjør jammen meg jeg også!! :)

    SvarSlett
  2. Vildt flot kort. Tak fordi du deltager hos kort o mania.

    SvarSlett
  3. Vakkert kort.
    Tusen takk for du deltar hos Kort O Mania. Lykke til.
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia