søndag 12. mai 2013

Fine Meya #2!

Jeg var akkurat ferdig med mitt kort til lille Meya da min svigerinne spurte om jeg ville lage et kort fra dem også, og jeg sa selvsagt ja! 
Det er få ting som er morsommere enn å lage kort for andre, og hennes eneste ønsker var fargene rosa og brunt. 

Jeg har hatt noen "trekkspillkort" fra Bazill liggende en stund, og fant ut at dette var den perfekte tid for det. Jeg ville bruke Papirdesign sitt herlige klippark "Lykkeliten" i rosa, og jeg hadde problemer med å velge hvilken jeg skulle bruke, så da var dette kortet perfekt.


Jeg brukte vimpel- og swirldies fra Magnolia, dies fra Spellbinders, sommerfugl- og kantpunch fra Martha Stewart, der kommer også de små hjertene fra. Bokstavene er en Sizzix-die. Blomst og bling fra Prima, og osteklut og bånd fra Bikuben.






The second card for little Meya, that I made for my sister-in-law, is an accordion card from Bazzill. I used papers from Basic Grey, Pion and a cut-out paper from Papirdesign. Punches from Martha Stewart and dies from Magnolia, Spellbinders and Sizzix. Bling and flower from Prima and cheese cloth and ribbons from Bikuben.

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia