fredag 16. mars 2012

Birthday bears!

Her er ett kort jeg lagde for ganske lenge siden, men som jeg har glemt å legge ut.
Det var en bestilling på et bursdagskort til en søt venninne, og selv om det ikke ble så maskulint som jeg hadde tenkt meg, så ble det ok. jeg spurte hva hans interesser var og det var henne og fotball, og da ble de kjærlighet i fokus.. :)


Here's a card I made quite a long time ago, but I've forhotten to post it.
I got another request for a birthday card, this time for a guy who's main interest should be his oh so sweet girlfriend! Therefor I made a card full of love and with a tiny little football so one other hobby also was present.. ;)


 


Recipe:
Papers: Maja Design, Bazzill
Dies & Punches: Spellbinders, EKSuccess, Quickutz, Cuttlebug
Stamps: Teddy Bo, Waltzing Mouse, Lily of the Valley, Inkido
Coloring: Copics
Embellishments: Dusty Attic, Cheese cloth, doily, Maya Road, Wild Orchid Craft, kuttut, glossy accent, 

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia