fredag 16. mars 2012

LO; Live

En LO som i utgangspunktet skulle bli fargerik da jeg ville se hvor mye farge jeg kunne legge på resist papiret fra Tim Holtz, men så syns jeg papiret var så fint der det lå, at det endte opp uten noen verdens ting på... :)

A LO that originally was supposed to be full of colors, sisnce I wanted to see how much color I could put on the Tim Holtz resist paper, but then I thought the paper was so pretty there - without any color at al, and so it ended up with nothing... :)


Likevel ble LO'en både fargerik og fin, med massevis av kule detaljer...
Still the LO turned out both colorful and pretty, with tons of cool details...


Fugl fra Melissa Frances, knapp fra Prima og hengsel fra Tim Holtz.


Sommerfuglen er fra Hortensiaen jeg fikk til bursdagen min.


Noen ganger trenger man ikke så mye tekst.


Kjempefine detaljer fra Poppydesign!


Recipe:
Papers: Tim Holtz, My Minds Eye
Dies & Punches: Tim Holtz, Marta Stewart
Lazer Cut: Dusty Attic
Embellishments: Prima, Dusty Attic, Panduro, Kort & Godt, Tim Holtz, Seam binding, Tattered Angels Chalkboard, Wild Orchid Crafts, 

Her er den supre Swirlydoos skissen jeg brukte som utgangspunkt:.
Here's the great Swirlydoos sketch I used:



Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia