lørdag 24. mars 2012

LO; Norwegian Nature

En venn av meg tok dette fantastiske bildet og med en gang jeg så postet på FB spurte jeg om jeg kunne få en kopi! Det er noe med fargene og fokuset som tiltaler meg noe vanvittig og endelig fikk jeg scrappet bildet sånn at fargene kom til sin rett. Dessverre kan jeg ikke si det samme om bildene jeg tok av LO'en...

A friend of mine took this picture and the minute I saw it posted on FB I asked if I could get a copy! There's something about the colors and the focus that just goes straight to my heart and I'm so happy I finally got to make a LO of it that really enhances the colors. Unfortunately I can't say the same thing about the pictures I took of the LO...




Fussy cut av blomstene er inspirert av Synnøve. Her kan dere se de flotte tingene hun lager!
The fussy cut of the flowers are inspired by Synnøve. Here you caan see more of her great creations!



Dessverre er ikke hodet mitt helt med om dagen og jeg kastet "navnestripen" fra papirene før jeg fikk skrevet det ned...
Unfortunately my head's not where it should be these days so I threw out the "namestrip" from the papers before I got to write it down... 

Recipe:
Papers: the ones I know are Magnolia
Dies & Punches: Martha Stewart
Embellishments: Wild Orchid Crafts, Prima, Kort & Godt, Tim Holtz, Glitz, Maya Road



Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia