søndag 25. mars 2012

LO; You are so special to me..

Jeg har to tantebarn som i mine øyne er verdens vakreste. De har nå blitt ganske så store; 16 og 12 år, men her har jeg laget enn LO av dem når de var små. 
Tessa hadde bursdag og dermed fikk også Max det som jeg tror den gang var favorittmaten hans: sjokoladekake!

I have a niece and a nephew that in my eyes are the most beautiful people on this earth. They are now a lot older; 16 and 12, but here I made a LO of them when they where toddlers. It was Tessa's birthday and of course then Max would also get what I believe must have been his favorite food at the time; chocolate cake!


Jeg digger disse papirene fra Prima, de passer perfekt til en bursdags LO!
I love these Prima papers, they're perfect for a birthday LO!



Jeg klippet ut motivene fra klipparket til Prima som matchet mønsterarket og limte de på sammen med en hel haug med blomster og annet kult stash. 
Igjen er bildene dårlige, trenger virkelig ett lite kurs i fotografering av LO'er.
I cut out some of the motives on the cut out paper from Prima that matched the designpaper I used and glued it all on together with lots of flowers and other cool stash.
Again my pictures are really bad, I do need a crash course in LO photography.

Recipe:
Papers: Prima
Embellishments: Prima, K & Company, Kuttut, Wild Orchid Crafts, Melissa Frances, Søstrene Grene


Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia