søndag 5. desember 2010

Grandmas sister-in-law

Min kjære mormor på 92 spurte om jeg kunne laget ett kort til hennes svigerinne som fyller 80, og jeg hoppet av glede over at mormor ville gi bort ett kort som jeg har laget. Jeg elsker min mormor, hun er helt utrolig!

My darling grandmother at 92 asked me if I could make a card for her sister-in-law, who is turning 80 this week, and I jumped in excitement over the fact that she wanted to give her a card that I'd made. I love my grandmother. She's incredible!



Jeg har ikke helt fått dreisen på bruk av blomster enda, men jeg håper det blir bedre og bedre..
I haven't really gotten the feel of how to use flowers yet, but I'm hoping for improvement..


Papir: Bazill og Basic Grey
Dies: Spellbinders
Bilde: Minnehjørnet 
Kanter: Distress Black Soot
Blomster: ??
Bokstaver: ??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia