torsdag 16. desember 2010

Wine tags






Vi skal gi bort noen vinflasker til jul og jeg hadde lyst til å lage ett personlig kort å henge på flasken. Etter å ha brukt noen timer i bloggenes verden kom jeg atter tilbake til Mariannes papirverden og hennes utrolig flotte design. Jeg slutter ikke å bli imponert over hvilke fantastiske ting hun kan lage, og denne gangen scrapliftet jeg hemningsløst og håper på tilgivelse.


We are giving away a few wine bottles for Christmas and I wanted to make some personal cards to hang on the bottles. After a few hours searching through blogs, I once again ended up at Mariannes papirverden and her incredible designs. I never stop to be amazed over how many beautiful things she can create, and this time I scraplifted shamelessly, hoping for forgiveness.


Paper: Bazill cardstock and Basic Grey
Stamp: Papirdesign
Punches: Martha Stewart
Ribbon: Panduro and ???
Embellies:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia