fredag 16. mars 2012

Happy birthday Doc!

En rask oppdatering for å legge ut et bursdagskort som jeg lagde for ett års tid siden til verdens beste lege.  Av en eller annen grunn er det flere av kortene mine som jeg har glemt å poste, men jeg skal prøve å bli bedre på det.


A quick post to show the birthday card I made last year to the best doctor ever! Some how I've been forgetting to post a lot of my cards, but I'll get better at it!




Recipe:
Paper: Bazill og Basic Grey
Stamp: Whiff of Joy "Henry Celebrating Mouse"
Farger: Tombow ABT
Edges: Distress Walnut Stain
Flowers: Panduro og Prima
Dies: Spelbinders
Ribbon: private stash
Punch: Martha Stewart leaf


Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia