tirsdag 27. mars 2012

Christening and Cricut

Jeg lagde dette kortet til en jente som ville ha ett dåpskort til en liten gutt og hintet jeg fikk, utenom navn og dato, var biler.... Jeg tenkte jeg skulle finne ut hva Cricuten min kunne gjøre, og her er resultatet.


I made this fun card for someone who wanted a card for a christening of a little boy, and the hints I got other than the name and date were cars... I wanted to se what fun things I can make with my Cricut and here is the result.


Jeg lagde konvelutten, kortet, bokstavene og bilen med Cricuten. Stempelet, som jeg ikke husker hvor jeg har fra, er fargelagt med Copics og kuttet ut med en Spellbinders die. Tagen og skrivefeltet er også laget med Spellbinders. Swirlen er en Magnolia die. Kartongen er Bazill og designpapirene er Papirdesign og Maja. Rose fra Wild Orchid Crafts og charm fra kuttut.no. Rammen er fra Kort & Godt og teksten inne er utdrag fra Papirdesign arket. Sølvbånd fra egne gjemmer og det blå båndet fra The Ribbon Girl.

I made the envelope, card, letters and car with my Cricut. The stamp, that I can't remember where I got, is colored with Copics and cut out with Spellbinders die. The tag and the journaling card is also Spellbinders dies. The swirl die is Magnolia. The cardstock is Bazill and the designpapers are Maja Design and Papirdesign. The rose from Wild Orchid Crafts and the charms from kutttut.no. The frame is Kort & Godt and the text inside a cut out from Papirdesign. The silver ribbon from private stash and the blue from The Ribbon Girl.






Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia