onsdag 28. mars 2012

A tag full of thankfulness.

Jeg var ute i litt hardt vær i forrige uke og måtte akutt en tur på sykehuset - problemet var bare at jeg befant meg i sentrum i bil og med vår lille hund i buret sitt bak. På toppen av det hele befant min mann seg i Sverige denne uken... Da trådte verdens beste legesekretærer og ansatte på SMI til og tok Sera inn på kontoret og passet henne der til jeg fikk noen til å hente både henne og bilen. 
Disse gode og snille menneskene, som smiler og er positive hver uke jeg er der til behandling og som nå stilte opp og hjalp meg på denne fortjente dermed stor takk. 
Jeg lagde denne, etter min beskjedne mening, lekre tagen og hang den på den flotteste orkideen jeg fant - vel fortjent!



I had a really rought day last week, with intense pains and had to go to the hospital in a hurry. The only problem was that I was downtown Oslo, with my car and our little puppy in the back. To top it off; my husband was working in Sweden that week..
That's when the worlds best nurses and secretaries at SMI stepped in and helped me out. They took our little dog in to the office and watched her there until I could get someone to pick up both her and the car. These kind, caring and positive women that take such good care of me every week when I'm in for treatment, helped me so on this tought day that they deserved the greatest thanks I could find, so I made this, in my modest eyes, beautiful tag and bought the most gorgous orchid I could find - well deserved!









Recipe:
Paper: Manilla tag og Kaisercraft
Dies: Tim Holtz, Go Kreate
Embellishments: Prima, Tattered Angels, Tim Holtz, Hug Snug, 



Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia